domingo, 24 de maio de 2020

EXPRESIÓN CORPORAL 2: DRAMATIZACIÓN (I)

A dramatización consiste en representar mediante a linguaxe corporal e/ou verbal unha acción levada a cabo por unhas personaxes nun espazo determinado.
Diferenciamos distintos xéneros dramáticos:
- Traxedia: onde se pasa da felicidade á desgracia total.
- Drama: No que ás personaxes son máis próximos aos nosos problemas cotiás.
- Comedia: Onde se dan enredos e situacións divertidas.
- Melodrama: Drama con música.

TAREFA:
1- Escolle un dos xéneros anteriores.
2- Realiza un guión dunha dramatización na que únicamente empregues a expresión corporal, con a lo menos dúas personaxes e unha duración mínima de 1 minuto.
3- Practica e representa a túa dramatización cantas veces consideres precisas, empregando canto material consideres (vestiario...).
4- Grava un vídeo coa túa representación e envíao a dcimadevila@edu.xunta.gal / Se tes dificultades para realizar o envío polo tamaño do arquivo de vídeo, ponte en contacto co profesor para facelo por outra vía.

OBSERVACIÓNS:
Podes empregar os recursos da tarefa de 3º ESO sobre MÍMICA para coller ideas de cara a túa representación.


EXPRESIÓN CORPORAL 2: MÍMICA

Continuamos a traballar a nosa EXPRESIÓN CORPORAL. Esta semana farémolo empregando o recurso da MÍMICA, que se define como unha forma de expresión baseada en xestos e movementos corporais e fisionómicos. A través da mímica podemos transmitir ideas e pensamentos sen necesidade de utilizar o discurso oral, só facendo acenos.

TAREFA:
1- Observa os seguintes vídeos onde se amosan distintas representacións mímicas que che poderán servir de exemplo:
- MARCELL MACEAU, o mellor mimo da historia (2 min).
- ESCALEIRAS (2 min).
- LEVANTAR (1 min).
- SOGA (1 min).
- O CARRO (5 min).
2- Escribe o guión da túa propia representación mímica dunha situación da vida cotiá (1 a 2 min): a voda dun irmá, a cea de Noiteboa, cociñando unha tortilla con cebola... 
3- Representa a escena que guionizaches, practicándoa cantas veces precises.
4- Grava un vídeo (1 a 2 min) coa túa representación mímica e envíao* a dcimadevila@edu.xunta.gal 

*Se tes problemas para o envío por medio de correo electrónico por mor do tamaño do arquivo de vídeo, ponte en contacto co profesor para realizalo por outro medio.

30´DE ADESTRAMENTO DE ALTA INTENSIDADE CARDIO CON MÚSICA SINCRONIZADA (STRONG)

Este adestramento aeróbico STRONG (30 min) adáptase a 3 NIVEIS de dificultade que podes escoller en función das túas capacidades. Próbao!!

YOGA

Esta semana experimentaremos unha sesión de YOGA có obxectivo principal de traballar a relaxación de corpo e mente.

TAREFA:
1- Busca un lugar tranquilo e confortable, unha esterilla/colchoneta fina/alfombra/toalla e realiza unha SESIÓN COMPLETA DE YOGA (24 min).


CONDICIÓN FÍSICA 3: O MEU PLAN DE TRABALLO

Seguimos desenvolvento e levando á práctica o PLAN DE ACONDICIONAMENTO FÍSICO INDIVIDUALIZADO:


TAREFA:
1- Leva á práctica as sesións de acondicionamenteo físico que programaches no teu plan persoal para esta semana.
2- Unha vez rematadas, escribe una MEMORIA DE TRABALLO SEMANAL, na que inclúas aspectos como: reflexión sobre a idoneidade das tarefas planificadas, dificultades atopadas, modificacións que fixeches ou farías… Envíaa a dcimadevila@edu.xunta.gal

OBSERVACIÓNS: Se  non remataches o PLAN DE TRABALLO, sigue elaborandoo e entrega a parte correspondente a esta semana para que poda ser avaliado.

HABILIDADES COORDINATIVAS 2: MALABARES

Esta semana retomaremos os MALABARES, que xa traballamos o trimestre pasado.

TAREFA:
1- Faite con 3 bolas para malabares. Podes fabricalas seguindo as instrucións do seguinte ENLACE (fabricación aconsellada con arroz e globos).
2- Practica a seguinte PROGRESIÓN DE MALABARES, recordando algunhas das habilidades que xa coñeces e aprendendo outras novas. Tómao con calma, xa sabes que os avances cós malabares son lentos.
3.A- Cubre a FICHA DE AUTOAVALIACIÓN en base á progresión de malabares do punto anterior e envíaa a dcimadevila@edu.xunta.gal
3.B- Grava un vídeo no que realices a progresión de malabares do punto anterior e envíao a dcimadevila@edu.xunta.gal

AMPLIACIÓN:
Podes aprender máis sobre malabares na seguinte web http://www.ensaimadamalabar.com/



AERÓBIC 2: DESEÑO DE COREOGRAFÍA A PARTIR DE PASOS BÁSICOS (I)

Esta semana comezaremos a deseñar a nosa propia coreografía de aeróbic, pero antes debemos practicar un pouco.

TAREFA:

1- Mira este VÍDEO para entender a estrutura da coreografía de aeróbic. Se non che queda claro, pincha na seguinte ligazón para ver un  EXEMPLO DO ANÁLISE DA ESTRUTURA DO AERÓBIC.
2- Experimenta con distintas coreografías sinxelas para ir sacando ideas antes de comezar a elaborar a túa. :
-  COREO 1 (22 min): Intensidade media-baixa / dificultade media-baixa. Coreografía explicada paso a paso en castelán.
- COREO 2 (20 min): Intensidade media-alta /dificultade media. Coreografía "sígueme se podes".
- COREO 3 (10 min): Intensidade media-alta / dificultade alta. Coreografía "sígueme se podes".
3- Escolle unha canción "machacona" que che guste, con ritmo ben marcado, e deseña e practica a lo menos 2 BLOQUES* propios.
4- Memorízaos, automatízaos e escríbeos se é necesario para non esquecelos. A próxima semana deseñaremos a lo menos outos 2 bloques, para combinalos e tratar de completar a canción que escolliches.
5- Cubre a ficha de autoavaliación MEMORIA SESIÓN 2 e gárdaa para completala e enviala a próxima semana.